Job 2 van 4


Report this listing

Solliciteren



Store Manager - 35 uur (nieuwe winkel, opening juni)


Functie

Functieomschrijving

In juni 2024 openen wij onze 59ste winkel in Aalst. Daarvoor zijn we opzoek naar een nieuw team die deze winkel zal draaien. Uiteraard zorgen wij ervoor dat voor je in de nieuwe winkel start, een goede opleiding hebt gehad in één van de winkels in de omgeving.

Ben je een geboren motivator die zich klaar voelt een team te leiden? Ga jij tot het uiterste om de beste resultaten en een geweldige klantenservice neer te zetten? Ben jij een echte teamplayer?

Dan ben jij misschien wel de Store Manager die JYSK zoekt!

Jouw profiel

DE IDEALE STORE MANAGER BIJ JYSK?

· Is een geboren motivator met ervaring in het managen en ontwikkelen van een team

· Is communicatief sterk en vindt de juiste woorden om een team te inspireren

· Kan enthousiast verkopen en wordt een echte JYSK-ambassadeur

· Voelt zich verantwoordelijk voor de klantenservice en de resultaten van de winkel

· Heeft een commerciële houding

· Is stressbestendig, houdt het hoofd koel en geeft richting als het nodig is

· Streeft steeds naar betere resultaten, maar laat het hoofd niet zakken als het even tegen zit

· Is bereid om het weekend op te splitsen in 2 aparte dagen en te werken op zaterdag, dan zijn er immers de meeste klanten om te helpen

  • Technische steun verlenen aan het team (informatie over producten, beheer van conflicten, behandelingen van klachten van klanten, ...)
  • De producten ontvangen
    De levering met de bestelbon controleren
    Producten opslaan of in afdelingen plaatsen
  • De organisatie van een verkoopeenheid ontwerpen en toepassen (uurroosters, materiaal, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Leveranciers of dienstverleners selecteren
    Onderhandelen over contractvoorwaarden
    De geleverde diensten of producten controleren
  • De verkoopruimte inrichten en de producten in de vitrines, etalages, ... uitstallen
  • Kassahandelingen uitvoeren (kassabedrag afrekenen, geld storten bij de bank, ...)
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Klanten adviseren en informeren over producten
    Producten verkopen
  • Promotie-acties voor klanten organiseren
  • Domein: Inrichting en uitrusting van een woning
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • Bijkomende diensten aan de klant voorstellen bij de aankoop van producten (getrouwheidskaart, levering aan huis, ...)
  • De administratieve en boekhoudkundige opvolging van de verkoopeenheid realiseren of de gegevens aan de betreffende dienst overmaken

Aanbod

WHAT’S IN IT FOR YOU?

Je wordt een deel van JYSK en werkt in een klein, gezellig team voor een groot, internationaal familiebedrijf. Wat betekent dit?

· Een hechte band met je collega’s

· Talrijke ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden

· Opleidingen en mentoring op maat

· Betrokkenheid in de gehele organisatie

· Uitdagende interne wedstrijden en een competitief bonussysteem

· 20% korting in alle winkels van JYSK en de Lars Larsen Group

· Uitnodigingen voor teamactiviteiten en voor ons jaarlijks personeelsfeest met alle collega’s van JYSK België

En hiernaast ontvang je natuurlijk ook een mooi loon met extralegale voordelen, zoals ecocheques, elektronische maaltijdcheques en een hospitalisatieverzekering.

Overtuigd? Lees dan zeker verder!

GRIJP JE KANS! Solliciteer vandaag nog!

Aanwervingsprocedure voor JYSK België:

We verwerken sollicitaties op een continue basis. Kom je in aanmerking voor de functie? Dan ontvang je twee testen (logica- en persoonlijkheidstest). Zien we een potentiële match? Dan word je uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek waarbij we peilen naar je motivatie. We sluiten de werving af wanneer we de juiste kandidaat hebben gevonden.


OVER ONS

Wij geloven dat onze werknemers de sleutel zijn tot ons succes. We zijn gegroeid van één winkel in 1979 naar meer dan 3.250 winkels wereldwijd vandaag. We zijn trots op de inzet en inspanningen van onze medewerkers en willen deze belonen. Daarom streven we naar ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden binnen JYSK.

De drie kernwaarden van JYSK – ondernemer, collega en betrokken bedrijfsgeest – geven weer waar we voor staan en wat we van elkaar mogen verwachten. Wij bouwen op elkaar en geloven dat iedereen zijn verantwoordelijk neemt in de vrijheid die we met alle plezier geven.

JYSK wil iedereen betrekken, ongeacht leeftijd, genderidentiteit, ras, seksuele geaardheid, lichamelijke of geestelijke capaciteiten, etniciteit en ervaring. Samen zorgen we ervoor dat, in onze inclusieve cultuur, iedere stem wordt aangemoedigd en ondersteund, omdat een geweldige mix van talenten en persoonlijkheden ons tot een sterker team maakt.

Voor meer informatie kun je terecht op onze carrièrepagina .

https://vimeo.com/348142280

Solliciteren

Lana Mannaerts
0472 43 88 77
HRBE@jysk.com

Solliciteren